Dålig uppdatering

Antar att mina tusentals läsare har saknat mig. Jag har helt enkelt inte haft inspiration till att blogga, det har inte hänt nåt speciellt kul heller som jag har kunnat berätta om.
Veckorna rullar på i rasande fart. Börjar kunna min tillvaro utantill numera... Dock trivs jag med mitt inrutade liv eftersom jag är vanemänniska.

I övermorgon bär det av till New York för en liten paus i vardagen. Det ska bli underbart att återvända till stan som aldrig sover. Denna gång är jag lite mer taggad inför shoppandet. Hoppas jag i alla fall. Jag kommer sakna Leo som sjutton men det känns bra att veta att han är i trygga händer och förmodligen kommer ha roligare än om han hade följt med oss.

Jag har inga nytagna bilder att dela med mig av heller. Försökte fota de nya sängborden igår men det blev bara pannkaka :-( Kanske gör ett nytt försök senare.

Torsdag och strax efter 19 betyder träning. Så alldeles snart ska jag byta om och promenera iväg till gymet. Först ska jag bara hänga en tvätt.

Imorgon ska jag äntligen till frissan. Mitt hår har varit hemskt den senaste månaden! Är glad att jag bokade in en tid före resan.

Avslutar med en bild från ett av paradisen på jorden


Kommentarer
Postat av: nina

jag är avis!!!

2009-10-01 @ 20:34:46
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Ska du till New York??! Ååh, jag är grymt avis! Tänk att få strosa runt på gatorna där, med en latte i handen och shoppa loss..



Ha en underbar NY-tripp!

2009-10-02 @ 13:49:28
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0