Spotify


Stockholm en gråmulen dag 2006


Typ tre år efter alla andra har jag äntligen skaffat Spotify så nu sitter jag och lyssnar på bra musik. Har även hunnit göra en spellista med julmusik, den kommer säkert spelas flitigt framöver.

Vädret är ungefär som på bilden ovan och inte verkar det bli bättre förrän tidigast till helgen heller. Tråkigt!

Det blev ingen träning idag, har börjat känna mig förkyld. Hostan är så gott som borta men nu har jag börjat nysa och snora istället. Är fruktansvärt trött på detta nu.

Leo fick första sprutan mot svininfluensan idag. Det gick bra till slut. Han gnällde i väntrummet att han inte ville ta spruta. När sköterskan stack honom grät han men det gick över så fort de tog fram en korg med bokmärken som han fick välja av. Hoppas att han slipper biverkningar nu. Får se när jag och P kan komma iväg och vaccinera oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra bild! Lustigt - men jag har en som påminner ganska mycket om den! Också från hösten 2006! BW rocks!

2009-11-17 @ 21:44:08
Postat av: Daniel

Tack för en trevlig kväll. Hoppas att Leo mår bra imorgon.

2009-11-17 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0