Soft söndag



Jag ska snart krypa upp i soffan framför denna film som jag hyrt. Jag har velat se den länge. Hoppas jag inte somnar bara..


Dagen började med att Harri ringde och frågade om vi ville med på Bostadsrättsmässan, han hade fått gratisbiljetter. Vi hakade på dit. Det visade sig vara rena rama himmelriket för ungarna med allt godis. Annars fanns det inget av intresse på mässan.

Vi promenerade tillbaka till Harri och Malin, Leo fick vara där och leka medan vi åkte och tittade på radhuset. Det var som vi misstänkte att det låg för nära vägen, synd på ett sånt snyggt hus.  Gillade verkligen planlösningen. Det värsta är att alla de där husen ligger lika nära vägen. Hade det inte varit för vägen hade jag köpt det på en gång även fast tvättmaskinen stod i köket.

Tillbaka till Harri och Malin där vi fastnade ett tag. Vi spelade ett roligt frågespel och fikade. Slutligen åkte vi till mina föräldrar och åt middag, det var en jättegod köttgryta, fick även med matlåda.

Leo stannade kvar och ska sova över. Han ska ju ändå vara där imorgon så nu slipper pappa gå upp i ottan för att åka hit.


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vad tyckte du om filmen?

Vill gärna se den!



kramar

2009-11-16 @ 22:09:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0