Festlig fredag

Nina, Susanne, Leander och Lilja var över på middag igår. Vi bjöd på trerättersmiddag, vin, snacks och karaoke. Alla sjöng mycket även fast ljudet inte var det bästa. Hm, undrar vad grannarna tyckte... De var kvar till 01:40 ca. Jag brukar alltid vilja diska innan jag går och lägger mig men igår såg det verkligen ut som ett bombnedslag här så vi gick och la oss direkt. Jag tror jag somnade i samma sekund som jag la huvudet på kudden.


Puss älskling


Nina och jag


Nina och Susanne


Susanne och jag


Nina sjunger Åh en sån karl. Finns även på video


Diggar Liljas sköna sovstil! Är impad av ungar som kan sova hur hög ljudvolym det än är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0