Mulen måndag


Dessa tre böcker fick följa med hem från bibblan idag. Jag är, som ni märker, inne i en biografiperiod. Jag har hört talas om alla tre böcker. Värsta Pappan är nog väldigt rolig medan de andra mer allvarsamma.


Godkväll!

Återigen måndagkväll. Jag har sett otroligt bra och otäcka Changeling ikväll igen med Patrik. Fast denna gång kunde jag inte hålla mig vaken under hela filmen.

Efter jobbet lekte jag och Leo massor i hans rum med bilarna bland annat. Det är så kul att ta del av hans livliga fantasi. Till middag åt vi väldigt god masaman curry med kyckling, kokosmjölk, potatis, paprika, rödlök och ananas. Det räckte även till två matlådor, mums!

Imorgon har jag tänkt att försöka träna för första gången på tre veckor. Vi får se hur det går. Jag hostar lite fortfarande, dock ingen rethost. Jag får ta det lugnt så får vi se hur det går.

Nu väntar sköna sängen!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Värsta pappan måste jag köpa - låter galet skoj!

2009-11-16 @ 22:30:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Hoppas ni får en mysig lässtund!



ha en fin tisdag

kramar

2009-11-17 @ 11:26:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0