Lyckat!

 
Jag hade bättre lycka idag när jag åkte till stan för att titta efter kjolen i medium. Den fanns och fick följa med hem. Likaså tunikan från KappAhls Vintage Stories som jag tittat på flera gånger.

Då var vi hemma efter jobb, stan och handling av mat (kan inte kalla det storhandling, då vi som vanligt misslyckades). Lägenheten börjar se hemtrevlig ut efter lite plock. Ska även lägga undan rena tvätten samt dammsuga upp det värsta skräpet i hallen innan myskänslan kan infinna sig.


Leo fick välja kvällen snacks; morötter och gurka med dip.

Även denna fredag går i mysandets tecken. Jag lånade Ronja Rövardotter på biblioteket som vi ska titta på efter middagen. Återstår att se vad Leo tycker om den. Jag var aldrig så förtjust i Ronja, varken boken eller filmen.


Förresten; igår var jag hos vårdcentralen för att få hostmedicin. Jag stod inte ut längre. Jag fick flera hostattacker per dag då jag hostade så jag trodde att jag skulle kräkas. Det verkar som att medicinen har hjälpt lite hittills. Hostar inte alls lika mycket eller ofta. Skönt.

Ska snart börja med maten, det blir ett nytt kycklingrecept ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0