Ledig!!!


                                                     Bild: Google.se


Nu har jag fyra dagars ledighet framför mig. Imorgon ska jag, Leo och hans kusin Johannes gå på Junibacken. Leo säger nästan varje dag att han vill göra något med mig istället för att gå till dagis. På fredag tog jag ledigt bara för att jag säkert skulle ångra mig om jag inte gjorde det. Nina, Susanne, Lilja och Leander kommer på middag på fredag så då har jag hela dagen på mig att förbereda. Måste en sväng förbi Systemet också ;-)

Johannes är redan här, han ska sova över. Han och Leo leker jättebra för tillfället. De vill titta på Ronja sa de förut.

Själv springer jag upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan. Patrik stackarn har magknip. Två till i hans sällskap fick ont i magen efter att de åt mongolisk bbq.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas att ni får en kul dag imorgon. :) Hälsa Patrik att han får krya på sig.

2009-11-11 @ 21:02:17
Postat av: Daniel

Hoppas att ni får en kul och trevlig dag imorgon. Hälsa Patrik att han får krya på sig. :)

2009-11-11 @ 21:03:17
Postat av: Daniel

Vad trött jag blir på bloggen, först såg jag inte att inlägget hade kommit med. Snacka om segt sk*t!

2009-11-11 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0