Införa köpstopp


Som rubriken säger så måste jag införa köpstopp i minst en månad. Julklappar är undantagna. Jag ska alltså inte köpa någonting till mig. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket pengar jag har gjort av med de senaste två dagarna. Idag kunde jag inte låta bli att köpa lite coola kläder till Leo samt ett Duranceljus med doft av kanel och apelsin. Ska snart premiärtända det.

Disken är diskad och allt är undanplockad, killarna badar tillsammans. Jag tänker tända alla ljus, sätta mig i soffan och slå på Spotify och min spellista med julmusik. Senare ska jag ge Voddler en till chans och titta efter om det åtminstone inte finns en enda sevärd film.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin Adventsstjärna. :)

2009-11-28 @ 22:03:29
Postat av: christin

Vilken fin stjärna! Ha en mysig första advent på dig

2009-11-29 @ 10:17:55
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jag skall också försöka ha köpstopp. Känns som att pengarna bara försvinner ibland utan att man vet var de har tagit vägen.



Kramar

2009-11-29 @ 18:11:37
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0