Indisk middag


Det var detta doftljus från Durance som låg i paketet som kom igår.


Då är snart den här onsdagen till ända. Arbetsdagen har varit ganska lugn. Jag kunde inte vara inloggad på telefonen under långa stunder pga min rethosta. Har haft fyra rejäla hostattacker idag men nu verkar hostan, peppar, peppar, ha lugnat sig.

Ikväll åt vi middag hos en av mina favoritindier; Indian Noha med Daniel och pappa. Saknade Emma och Vanessa som inte kunde komma för de är sjuka. Det känns som att vi börjar bli stammisar där eftersom han visste att jag skulle ha ett vanligt naanbröd :-)


Här hemma väntar nu lite pyssel och fix innan läggdags. När gullungen har somnat ska vi fortsätta projketet som vi påbörjade igår samt hänga en maskin tvätt som är färdig om nån timme.

Imorgon ska jag bowla, det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för en trevlig kväll. De där ljusen har jag sett i inredningsbutiker. De är väldigt fina. :)

2009-11-04 @ 21:06:28
Postat av: Mia

Mysigt med doftljus :) Ha så kul på bowlingen, lycka till!



Kram

2009-11-05 @ 11:24:48
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Annas inspiration

Kul med bowling!



Durance ljus är underbara

sv: han vaccinerades mot kattsnuva.



mysig kväll!

2009-11-05 @ 18:21:44
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0