Hemma idag med


Mitt hemska hår :-( Jag var tvungen att tona det brunt då det blivit bitvis grått när jag blonderade det igår...


Även idag är jag hemma med Leo, han är dock feberfri så imorgon blir det dagis för honom och jobb för mig. På förmiddagen tog vi en promenad till centrum. Jag lämnade tillbaka tröjklänningen och Leo fick köpa valfri målarbok. Inte helt oväntat valde han en med Spindelmannen.

Till lunch åt vi kycklingbitar med sötsur sås, det är verkligen gott! Till middag har jag tänkt att vi ska äta chili con carne. Leo har tjatat till sig bönor. Han som aldrig åt det förut älskar tydligen det nu. I alla fall på dagis. Återstår at se om han äter något hemma.

Tvättstuga står på programmet denna onsdag. Ska gå ner strax efter 15 och hoppas att den som har passet innan inte har kommit, om så är fallet tänkte jag passa på att tvätta alla täcken och kuddar.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Knappt så att jag känner igen dig. :-O

2009-11-25 @ 18:30:14
Postat av: Annas inspiration

Åh vad söt du är :-)



hoppas dagen varit bra!

kramkram

2009-11-25 @ 21:48:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Du är ju jättefin i håret!

2009-11-25 @ 22:09:27
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN.LIVET SOM MAMMA

fin tunika, hoppas han kryar på sig =)

2009-11-26 @ 09:19:50
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tycker du ser fiin ut i håret!



Jag har köpt mitt Duranceljus på "Vita hem" i Sickla Köpkvarter. Kostar 155 kr där, vet ej om det är dyrt eller billigt dock, men det fins en massa olika dofter, men detta jag har nu med kanel och apelsin luktar riktigt juligt så kika på det.



Ha en skön dag, Kraaaam

2009-11-26 @ 09:51:37
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Malin

hej - känner inte dig.

hoppas du har det bra.



Men kollade in här av en anledning - det du kommenterade hos Pernilla W.



Du "Förstår inte varför folk klagar på hygienen.." slut ditt citat.



Självklart så är varje sunt tänkande person idag mycket noggrann med just det - HYGIENEN.

Har du helt missat vad som skrivs????



Just HANDHYGIEN ÄR 100% VIKTIGT och får absolut inte slarvas med. Men vill du bli sjuk så är det inte endast ditt problem utan du smittar andra.



Jag reagerade på att Pernilla tog en sked och smakade och hennes väninna smakade av urk - samma sked. Osmakligt och fel.



hejdå och jag har inga synpunkter på hårfärger - det är rätt så ytligt.



hoppas du klarar annorlunda tankar - det måste man när man ger sig ut i bloggvärlden. så ha en bra kväll.

2009-11-26 @ 17:18:59
Postat av: Anna

Malin: Jag reagerade väl mest på att folk är så överdrivna med hygienen idag. Jag ser inte problemet så länge två fullt friska människor använder sig av samma sked för att smaka på något. Självklart är det viktigt med en god hygien men man får inte låta det gå till överdrift.

2009-11-26 @ 17:42:28
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0