Första måndagen i november


Mjuka, varma vantar från Lindex och senaste numret av Amelia fick följa med hem idag.

"November är mycket lång och grå..." började en av mina favoritböcker när jag var liten. Och det är jag beredd att hålla med om.  Inte mycket skoj händer i november. Än så länge tycker jag att det är lite mysigt med mörkret och alla ljus man kan tända. Ställ samma fråga om två månader så lovar jag att svaret inte blir det samma.

Idag har vi jobbat och Leo har varit med sina morföräldrar som vanligt. Snälla pappa har oljat in vårt matbord, det var ett bra tag sen, så det var välbehövligt.

Tänkte faktiskt se premiäravsnittet av Ullared. Verkar vara en del sköna människor med. Om inte annat kan man förundras över folks shoppingvanor. Som familjen som bor på campingen i två veckor och handlar prylar, kläder och hygienartiklar för hela året för 50000:- Jag föredrar att sprida ut mina inköp under årets 52 veckor. Vad tråkigt det skulle bli annars.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-03 @ 12:23:01
URL: http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Bara 50 dagar kvar till JULAFTON!



Detta firar vi med en tävling i min blogg.



Var med vetja!



MVH Elin - Julbloggen ♥

http://julaftonsmorgon.blogg.se

2009-11-03 @ 12:54:46
Postat av: Madde

Ja gud det var väldigt speciella människor som de framhävde i programmet. Ska bli spännande att se hur fortsättningen kommer se ut! Hoppas allt är bra med dig idag! Kram /M

2009-11-03 @ 17:09:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0