En dag på Junibacken



Vad trevligt det var idag! Vi var nästan ensamma på Djurgårdsfärjan. Och vad öde Djurgården var. Det var dessutom lite folk på Junibacken som jag hade hoppats.
Vi började med att åka mysiga sagotåget för att sedan leka i Villa Villerkulla innan det blev dags för lunch. När vi ätit färdigt blev det mer lek innan Pippi-föreställningen drog igång.

Vi avslutade med 1½ timmes lek i Lennart Hellsings värld. Den var riktigt häftigt uppbyggd. Killarna skötte sig och var jättesnälla. De började bara bråka vid ett tillfälle.

Efter middagen ska vi åka och storhandla mat bl.a. inför morgondagens middag. Sen vill jag bara slappa i soffan med en kopp te.

Ska snart börja förbereda maten; korvstroganoff. Jag är riktigt hungrig. Det serverades så små portioner på Junibacken. Fick äta 5-6 knäckebröd för att överhuvudtaget bli lite mätt eftersom Leo fick nästan alla mina köttbullar.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilka små bilder. :(

2009-11-12 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0