Återigen måndag


Jag kan tipsa om ovanstående bok. Den handlar om en man som blir misshandlad av sin fru samtidigt som han kämpar för att få träffa deras gemensamma son. Som han själv skriver så handlar allt på nätet osv om kvinnor som blir misshandlade av sina män så denna bok är mycket välkommen tycker jag.


Jaha, återigen måndag som sagt. Eftersom jag slutar sent på måndagar så hinner man inte göra annat än äta och slappa lite framför TV:n innan det är läggdags. Idag inget undantag. Patrik hade lagat ugnspannkaka med skinka i. Faktiskt rätt gott. Jag är inget större fan av ugnspannkaka.

Tänkte njuta av en kopp varmt te och tända ljus framför det andra avsnittet av Ullared, mest för att se om det är lika knasigt som förra måndagen.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0