Kryssning

Jag och Emma är kryssningssuga! Först var det tänkt att vi skulle dra på en dagskryssning med ungarna men det krockade med Emmas Skåneresa. Så nu står partykryssning på schemat i stället. Har preliminärbokat första fredagen i juli. Sjukt att det ska behöva vara så långt fram. Nästa fredag var det fullt. Och sen är det midsommar och sen vår Göteborgsresa. Aja, nu har man något att se fram emot!
Jag bokade även buffé så vi kan dricka massa vin och på så sätt spara lite pengar. För äta måste vi ju göra ändå ;-)


Nu hoppas jag att Bajen spöar skiten ur AIK. Lättare sagt än gjort så som det ser ut i Bajen just nu. Men vi har inte förlorat ett derby sen 2007 så varför bryta den trenden nu?

Imorgon ska vi på studentmottagning hos Linnea, vore trevligt om solen ville skina på oss. Ska slå in hennes present och skriva kortet så snart Leo har somnat.

Måste ta tag i nattningen nu med andra ord. Dessutom har jag gått och blivit optimist; har tänkt att se ett tv-program som börjar 22 utan att somna, haha!


Kommentarer
Postat av: OK

OK, jag läste "...och på så sätt spara lite pengar ..." som "...och göra av med lite pengar..." LOLLOLOLOL

2009-05-29 @ 20:51:08
Postat av: Daniel

Hoppas att ni får trevligt. :)

2009-05-29 @ 20:56:58
Postat av: Anonym

AIK rules!

2009-05-29 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0