Fler Budapestbilder på begäran


Alla tre ungarna på en elefant vid Oktogon


Även rockkillar måste borsta tänderna


Älskar de där kringlorna. Tyvärr blev det bara en sån under resan


En till elefant... De fanns lite varstans. Undrar vad det var för nåt


Daniel, salamikorvar i mängder. Finns i saluhallen ;-)


Leo och Johannes ville mer än gärna hyra varsin sådan cykel. Men det hade
blivit ganska trafikfarligt på vägarna om de hade fått göra det


Två barfotapoliser på lekplatsen på Margit Hid


Leo ville gunga med mig


Visst har man barnasinnet kvar!


Byte av skor inför kvällens festligheter


Födelsedagsbarnet med tårta som restaurangen bjöd på


Miklos till vänster försökte få mig full. När jag beställde in mineralvatten frågade
han om jag inte skulle ha "a glass of sweet champagne" också. Och självklart skulle jag det.
Alkoholhalten verkade dock nästan vara lika med noll. Som tur var.

Kommentarer
Postat av: nina

sånna där kringlor älskar jag. dom ser ut som dom jag överåt mig på i USA. sen kunde man beställa olika såser att doppa dem i oxå..



2009-05-06 @ 07:49:27
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Daniel

Mäh! Mäh! Mäh! säger jag om salamibilden! Leo ser rolig ut på cykelbilden. :)

2009-05-06 @ 07:51:59
Postat av: MorFar

Ännu ett gäng trevliga bilder! Jag hoppas att ni hade lika roligt i BP som bilderna visar. Tänk om Ken hade en sådan där cykel här hemma ...

2009-05-06 @ 09:15:27
Postat av: Daniel

Shit de här bilderna ser ut som de är tagna med en annan kamera nu. Vilken skillnad mot när jag tittade på dem på jobbet imorse. :)

2009-05-06 @ 20:15:18
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0