Helg igen

Vad veckorna går fort! Synd att helgerna går lika fort de.

Jag hade äran att hämta Leo på dagis igår. Han kom springandes emot mig och gav mig en stor kram. Sånt värmer en gammal mamma. Han var snäll och lät sig kläs på nästan på en gång. Något som han även konstaterade själv senare på kvällen, gullungen.
Vi gick till Bandängen och gungade och klättrade. En timme var vi där innan vi var tvungna att gå för att mina tår hade domnat.


Vi tog en sväng förbi Bolaget på hemvägen. Där ställde Leo till med lite kaos när han rymde från vagnen och ställde sig precis vid rulltrappan och blockerade för alla som ville upp. Jag hade lite svårt att komma loss eftersom jag precis skulle betala. Det löste sig dock rätt smidigt, men lite pinsamt var det allt.

Susse och Kim kom förbi på kvällen. De går på GI-diet så det var väldigt svårt att hitta på nånting att bjuda på. Vi spelade kort i flera timmar; tre olika spel, skitkul!
Leo och Neo härjade som vanligt och somnade sedan i soffan framför Madagaskar vid 23-tiden.

Vid 01 gick gästerna hem. Patrik och Leo intog vår säng och jag Leos säng. Så skönt att sova en hel natt ostört.

Jag hade sovmorgon idag. 6:30 hör jag att Leo har vaknat. Han sover verkligen inte många timmar den lille herrn. När jag går upp och kissar en halvtimme senare ligger Patrik och sover och Leo sitter och tittar på TV.

När vi hade ätit frukost och gjort oss iordning i maklig takt åkte vi till Gubbängens IP för grabbarna skulle åka skridskor. Neo och Kim mötte upp. Leo och Neo ville hellre leka i snöhögarna än åka skridskor så det fick det göra.

                 


När vi kom hem efter att ha ätit lunch på Donken och handlat på Willys sa Leo att han ville sova. Tre sekunder senare såg det ut så här.

Nu ska jag vila lite och sen börja förbereda kvällens middag. Harri, Malin och barnen kommer förbi.

Kommentarer
Postat av: JohLar

DONKEN är bra för figuren, käka på!!!

2009-03-07 @ 21:07:59
Postat av: Anonym

Skandal det går ju inte att klicka på flertalet bilder.



"Han var snäll och lät sig kläs på nästan på en gång. Något som han även konstaterade själv senare på kvällen, gullungen."



Hihi gulligt. :)

2009-03-08 @ 21:13:16
Postat av: Daniel

Men!!! Det var jag som postade inlägget ovan.

2009-03-08 @ 21:13:58
Postat av: Anna

Daniel: Jag vet.. Var skitstruligt att lägga upp bilder så jag pallade inte fixa det när jag såg vad som hänt.

2009-03-09 @ 10:14:02
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mäh :-(



Jag får se originalen vid nästa besök.

2009-03-09 @ 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0