Fyra år

Idag har jag och Patrik varit förlovade i fyra år. Shit vad tiden går. Det känns nästan som att det var igår vi var på den där räkkryssen och han limmade på mig. Fast ändå känns det som en hel evighet sen. Det har ju hänt en del sen dess.

I alla fall; fick ett sms imorse där det stod att han ville bjuda mig på lunch. När jag kom tillbaka från lunchen stod det en bukett blommor på mitt bord. Mitt hjärta slog ett dubbelslag! Jag blev genast nyfiken och undrade vem de var ifrån. Sen kände jag igen handstilen på kuvertet och insåg att blommorna var från Patrik. Han hade bett sin kollega lämna dem medan vi var och åt.
Buketten var helt i min smak; rosa gerberor (min favoritblomma), rosa liljor och små vita och röda blommor (vaxblommor, enl. min kollega).

När jag kom hem från träningen hade jag förväntat mig lasagne. Men inte då. Istället hade Patrik köpt räkor; rökta och vanliga samt rökt makrill som jag älskar. Dock kan jag inte påstå att jag älskar att skala räkor så det fick Patrik göra.  Var tyvärr inte hungrig så jag åt inte så mycket.


Budapest visar upp sin vackraste sida 050312

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Börjar känna av lite halsont. Jag VILL INTE bli sjuk :-( Inte till helgen när vi ska bowla. På måndag kan jag bli sjuk :-P

Kommentarer
Postat av: nina

han e bra söt ler och jag hade hellre skalat räkor än ätit lasange..

2009-03-13 @ 08:06:04
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag gillar lasange mer än räkor... :-)

2009-03-15 @ 01:52:57
URL: http://slimkims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0