Bowling och middag

Äntligen fredag! Jag började helgen med att sitta hos frissan i 2,5 timmar. Jag hade tänkt färga men det slutade med att hon gjorde slingor, det var tydligen bäst så enligt henne. Så nu är jag återigen fin i håret.

Jag fick skynda mig till Mariatorget, hann precis till 17:30. Vi körde igång bowlingen direkt. Koncentrationen hos mig var inte på topp så att säga. Hur många strike jag fick? Don't even ask....
 
Sen gick vi på indisk restaurang. Ingela beställde vanlig fanta :-P Det var jättegott men jag känner nu efteråt att maten står mig upp i halsen. Jag är lite trött på indiskt..  Drack åtta dl cola gjorde jag också. Vad säger alla GI-anhängare om det?


Jag och min ena "lagkompis"


Blir det en strike den här gången då? Nä, banan lutar åt vänster...


Samuel var glad hela kvällen!


Jag och girlsen


Annika är gravid med fyran. Här går det undan ;-)

Det ska bli wunderbar med sovmorgon imorgon! Kan tänka mig att Leo vaknar vid 6:30 eller nåt.

Patrik hade varit förbi Bajen-shoppen och köpt denna skönhet till Leo:


Jag vill också ha en ny Bajen-tröja. Tycker dessvärre att det är så konstig passform på de flesta plaggen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vet alla att bana 8 lutar åt vänster ...

2009-03-13 @ 22:45:15
Postat av: Daniel

MÄH vad stor Samuel har blivit! Lätt namn har han också, bara att tänka på Samuel Adams. :D

2009-03-14 @ 09:47:01
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag vill också ha coca-cola!!! =)

2009-03-14 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0