Varför?

Igår när jag hade sovmorgon sov Leo minsann till 8:15. Idag när det var min tur att gå upp var det kl 7 som gällde. Sen när vi har kommit upp säger han att jag ska gå och lägga mig igen. Men det gör jag inte, blir bara seg då.

Mysigt att sova med öppet fönster när det regnar. Lite mindre mysigt att vakna upp på morgonen och höra att det fortfarande regnar. Är verkligen trött på det här skitvädret. Tänk om det blir så här under vår semester nästa vecka! Fy!

Vi hade en trevlig stund på restaurangen igår även fast Leo var lite jobbig och inte ville sitta still. Jag sprang till Konsum och köpte en Pixi-bok åt honom (ingen av oss hade haft en tanke på att ta med några bilar eller böcker). Den läste han i ungefär fyra minuter sen var det full rulle igen.

Maten var verkligen god! Jag kände för att ta något jag inte tagit tidigare så det blev kalvstek med tomatsås och tzatziki och stekt potatis. Baklava till efterrätt. Samtliga i sällskapet var väldigt nöjda.

Om 2½ timme ska jag träna. Sen vet jag inte vad som händer. Man ska kanske besöka något lekland, fast det känns som att halva Stockholm kommer befinna sig där pga vädret. Shoppa vill man ju alltid göra men jag måste verkligen ta det lugnt med utgifterna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0