Uppe före Leo

                                      
Nationaldags-Leo. Det var Patrik som hade målat honom så fint
i ansiktet. Vi firade inte igår. Ångrar lite att vi inte åkte till stan och
tittade på jippot där. På kvällen åt vi middag på en indisk restaurang
i Mölnvik med hela Patriks familj. Det var trevligt. Hemma tittade vi
på den katastrofala matchen... Eller jag sov mig igenom större delen av
andra halvlek men vaknade titt som tätt av Patriks svordomar.


Det händer inte så ofta att jag går upp före Leo. Men i morse vaknade jag 7:35 och kände mig pigg. Jag vet att jag bara blir seg och att hela dagen blir förstörd om jag ligger kvar och försöker somna om.

Idag är det träning. Jag har bara tränat en gång den här veckan så jag måste verkligen komma iväg idag. Kl 14 ska Leo på en dagiskompis kalas. Ikväll vill jag åka till Stadion och se om det går att få tag på en billig biljett till sista konserten *hoppas*

Nu ska jag äta frukost och njuta av DN Söndag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så himla söt. :)

2009-06-07 @ 12:46:01
Postat av: Terese

Hittade hit via FL och tog mig en kik. Kolla gärna in min blogg :-) Trevlig kväll.

2009-06-11 @ 16:54:10
URL: http://www.meandhim.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0