Trevlig utekväll

När jag kom hem från jobbet igår satte jag mig i soffan med min bok och en glasstrut. Jag blev så himla seg så när Linnea messade mig och skrev var de skulle träffas kände jag att jag inte hade ork eller lust att följa med. Efter ett tag började jag städa och då piggnade jag till och bestämde mig för att åka in i alla fall. Det var ett mycket bra val, sitta hemma kan jag göra alla andra kvällar.

Jag mötte upp Linnea, hennes kollegor och kurskamrater på Kvarnen där vi förblev hela kvällen. Drack goda drinkar med vodka, grapefrukt- samt tranbärsjuice. Åt deras rimmade lax med dillstuvad potatis.Yammie!
Vi lekte "jag har aldrig..." ett tag men det var inte så värst kul haha.
Strax före midnatt var jag hemma. Lagom.

Nu ska jag äta frukost för att sedan jobba ett par timmar. Ikväll ska vi ut och äta för att fira pappa som har fyllt år. Det blir grekiskt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, näpp, jag var inte den personen, däremot vet jag vem det är :)

2009-06-13 @ 10:27:29
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0