Trevlig lill-lördag

Jag gick från jobbet strax före fyra. Dagis stängde nämligen 16 idag. När jag kom dit möttes jag av en glad Leo som sprang emot mig!
Vi gick hem, jag bytte om och åkte in till Söder när Patrik kom hem. Jag köpte en blå- och vitrandig topp till mig själv (som om jag behöver fler toppar...) och ett par beiga shorts till Leo. Hans nuvaranda har fått fruktansvärda gräsfläckar på sig.

Mötte upp Daniel och gick till Primo Ciao Ciao och åt pizza. Drack en cola till det! Såååå gott! Men jag vet inte om jag tycker att det är värt pengarna.. Men någon gång ibland så.

Strosade lite och tittade in i några affärer innan det blev dags att träffa Malin. Vi gick till Bar 54 och drack cider och uppdaterade varandra på vad som hänt sen sist. Mycket trevligt!

Nu sitter jag här och har kollat på både yr.no och smhi.se och konstaterat att båda säger 9 grader och regn till kvällen imorgon. Jag hoppar alltså över Bruce Springsteen. Typiskt att vi alltid ska ha sån otur! Blir arg om det visar sig att det blir värsta fina kvällen imorgon...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sitter här med din sambo (min bror) och laddar inför Springsteen-kvällen eftersom du e rädd för regnet;-)

2009-06-04 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0