Lite shopping

Lyxigt body butter och scrubkräm från Body Shop. Har alltid älskat jordgubbs-
doften.



Toppen jag köpte på MQ igår. Ränderna är marinblå, inte svarta som de ser ut.

Nu är jag och Leo alltså hemma från vår lilla tripp till Farsta. Det var ju tänkt att jag skulle köpa de svarta sandaletterna jag spanade på igår. Men, de kändes inte helt rätt. Jag skulle gärna vilja ha lite högre klack, men inte skyhög. Det är tyvärr omöjligt att prova i lugn och ro när man har Leo med sig så det får bli en annan gång. Kanske får läge att smit iväg ensam i helgen.

Jag sörjer Bruce en aning. Det hade varit så kul att gå på konserten, han har ett par verkligt sköna låtar. Men jag står bara inte och fryser i detta regnväder. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nästan så att body shop prylarna ser ätbara ut. :D

2009-06-04 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0