En dålig bild är bättre än ingen bild alls

Ja så brukar man ju säga och jag hoppas att ni håller med om det i detta fall. Här kommer nämligen några dåliga bilder på det jag shoppade i söndags:

        

Från vänster:
Skinnsandalar från Din Sko (halva priset), svart volangkjol Åhléns, lila topp Esprit, sailorinspirerad topp EDC by Esprit, klänning HM.

Är mycket nöjd med alltin även fast klänningen verkar ha en tendens att bli väldigt skrynklig. Jag önskar mig ett strykjärn i födelsedagspresent. Hur många vuxenpoäng är inte det?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Strykjärn är många vuxenpoäng. :)

2009-06-30 @ 21:36:14
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annika

Hur har du kunnat klara dig utan ett strykjärn hittills?

2009-07-02 @ 15:23:19
Postat av: Anna

Annika: Jag har ett strykjärn, men ett dåligt sådant.

2009-07-03 @ 08:05:00
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0