Nytränad

Vilken skillnad det var att träna idag jämfört med i onsdags. Gymmet var nästan tomt. Det blev en knapp halvtimme på crossen, därefter situps och några olika maskiner.

Vår dator har blivit sjuk seg. Det är verkligen dags att köpa en ny. Har försökt kolla om jag ska boka biobiljetter nu i en kvart. Skitjobbigt. Det är ju en djungel att köpa dator så det är tur att vi har ett par datorintresserade kompisar som gärna hjälper till.

Vi tänkte nämligen passa på att gå på bio eftter restaurangbesöket. Vi vill se Benjamin Buttons Otroliga Liv. Dock ser det inte så bra ut med biljetter så det kanske inte blir av.

Jag har ingenting att ha på mig ikväll :-( Hade tänkt ta mina svarta finbyxor men då måste jag ha högklackade stövlarna och jag klarar inte av att gå med dem på det rådande underlaget. Så det blir väl det vanliga; jeans och stövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0