Leos födelsedag


Här står Leo på matbordet och väntar på sitt paket


Paketöppning för hela slanten


Vad har jag fått?


Wow, lera, som man kan göra massa häftigt med


Sen åkte vi till Tekniska Museet. Det Leo tyckte var roligast var ett lok som man fick gå in i.
Dit ville han återvända hela tiden.


På Teknorama, Leo dyker ner för att plocka upp flera färgglada bitar. Jag tycker att
både utställningarna och Teknorama var roligare när jag var liten. Det beror inte på att jag
har blivit stor utan för att det är helt annorlunda grejer nu. Saknade telefonerna man kunde
ringa till varandra med, trafiksignalen, spårvagnen och massa annat.


Här åt vi god lunch.

Leo har fått hyra film, Kung Fu Panda, och köpa snacks som vi ska mysa med ikväll. Patrik ska även göra våfflor. Mums! Vi hade velat fika i stan men det var så mycket folk överallt. Såg en snygg klänning på Urban Outfitters men även där var det mycket folk och lång kö till provrummen. Vill inte köpa en klänning för nästan 600:- oprovad.

Nu ska jag laga middag; ett laxrecept med ajvar som jag hittade i senaste Buffé.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Wow vilken dag för VBL! ;-)



Jag ser fram emot i morgon.

2009-01-17 @ 21:21:57
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Angelica

Låter som en sypermysig dag!

2009-01-18 @ 09:09:09
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0