Frukostvanor

Leo har rätt udda frukostvanor. Igår ville han ha rostad macka med honug och kaviar. I morse var det honung och leverpastej som gällde. Jag måste våga mig på att smaka nån gång, tänk om det är värsta smaksensationerna som jag går miste om.
Rekordet var när han hade smör, honung, kaviar, ost och gurka på samma macka.

För övrigt är jag besviken på Revolutionary Road. Mina förväntningar var skyhöga efter att ha läst alla recensioner av den. Det går inte att komma ifrån att Kate och Leo är riktigt bra skådisar men filmen var allldeles för seg och långsam. Jag tyckte om att filmen inte slutade lyckligt, det är annars standardslutet i de flesta filmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0