Fortfarande sjukstuga

Killarna är fortfarande sjuka. Eller jag tycker inte att Leo är sjuk men han har fortfarande runt 37,5 grader, annars är han lika pigg som vanligt. Patrik däremot ligger på drygt 38 och är allmänt hängig. Han börjar misstänka bihåleinflammation. De ska till vårdcentralen imorgon. Hoppas att de får något vettigt svar och inte bara goddag yxskaft.

Så fort jag kom innanför dörren efter jobbet sa Leo att han ville ha pannkakor. Sagt och gjort; jag ställde mig och gjorde iordning. Han fick hjälpa till och vispa. Plötsligt har han hällt ut halva smeten över sig själv, diskbänken, stolen och golvet. Det var bara att slänga in honom i duschen.

Jag och Leo tog en barnvagnspromenad nu på kvällen. Leo sa att han tyckte det var konstigt att vara ute mitt i natten *gullunge*

Jag lyckades hålla mig ifrån att gå in på Ica och köpa något onyttigt. Man kan inte hålla på att äta onyttigheter varje dag heller.

Ikväll ska jag nog titta färdigt på Amadeus. Började titta häromdagen men den är nästan tre timmar lång så jag orkade inte se hela. Det är nog en timme kvar.

Kommentarer
Postat av: nina

onyttigheter är till för att ätas var dag ler

2009-01-13 @ 20:04:25
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Daniel

Duktigt av dig att hålla dig ifrån onyttigheterna. ;-) Gulligt reflekterat av Leo. Älskar hur barn tänker.

2009-01-14 @ 10:36:07
URL: http://m224.nu
Postat av: Josefine

Krya på er!

2009-01-14 @ 16:00:34
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0