Bolt

Igår var vi på bio och såg Bolt. Leos kusin Johannes var med. Tyvärr kände sig Julia inte helt kry så hon stannade hemma. Vi började, såklart, med ett besök på Mc Donalds. Det är väl sånt barnfamiljer ska göra på lördagar innan de går på bio.
Killarna fick varsin Tom & Jerry-påse till filmen. Föreställningen började med en kortfilm; Bärgarn i Tokya, till båda grabbarnas förtjusning.

Filmen var sådär tyckte både jag och Patrik men ungarna sa att de gillade den och det är ju huvudsaken. Jag vet inte hur mycket Leo egentligen förstår men han tycker det är kul ändå.

Efteråt somnade Leo i vagnen så då passade vi på att titta lite i affärer. Hittade inget igår men det finns mycket fint som jag vill prova, ska nog ta en sväng till stan nästa helg. Ensam.

Väl hemma rensade jag bland Leos kläder. Snälla mamma ska ta med två påsar till Myrorna eller annan välgörenhet. I källaren har vi dock en hel flyttkartong full med Leos babykläder som vi också måste gå igenom.  Trots att jag har rensat har Leo för mycket kläder. Det är så trist för jag vill köpa nytt till honom. Och eftersom han nästan aldrig smutsar ner sig kan han ha samma kläder hur länge som helst så det blir liksom ingen åtgång.

Idag ska jag som vanligt träna vid 10. Det blir minst 40 minuter på crossen och 20 på trappmaskinen som vanligt. Kanske ska göra med fria vikter idag.

Kl 14 ska vi på kalas och sen ikväll har Patrik sin träning. Kan det inte vara en skitbra film på tv ikväll som jag kan mysa framför? Och då gärna på SVT1 eller 2 så man slipper all reklam.




Kommentarer
Postat av: sara

Ha en fin söndag. Besök gärna min blogg och lämna ett avtryck!

2009-02-08 @ 15:39:28
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0