Trevlig söndag!


Jag hade tänkt ta fina vinterbilder i stan men det var så grått och tråkigt så jag tappade lusten. En bild knäppte jag i alla fall i Gamla Stan.


Idag åkte jag till stan för att kolla in rean. Hittade inget jag vill ha, eller jo en kofta jag spanat på förut men den var bara nedsatt med 30% så den var fortfarande för dyr, dessutom ska den handtvättas.


När jag kände mig färdig efter en timme promenerade jag tillbaka till Södermalm och restaurangen Tre Indier där jag mötte upp mina killar plus familjen Jansson. Vi åt en sen lunch och tog därefter tuben till Vasateatern där vi såg Pippi Långstrump.
Oj vad bra den var!!! Leo sa ett par gånger "säg att den inte är slut". Han och Johannes satt som två tända ljus hela föreställningen. Hon som spelade Prussiluskan var verkligen grym! Kan varmt rekommendera föreställningen.


Nu är vi hemma och det börjar bli dags att natta Leo. Jag tänkte titta på Underbar och älskad av alla som börjar kl 21. Dessvärre går den på fyran med nyheter mitt i så det återstår att se om jag kan hålla mig vaken. Imorgon ska jag jobba, ska bli lite skönt.


Kommentarer
Postat av: jessi

Jag kan tänka mig Pippi är riktigt bra som teater, roligt o härligt!



jag vill önska dig gott nytt år, hoppas du får ett toppen år 2010!



kram

2009-12-30 @ 18:35:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

God morgon! Vilken mysig dag ni haft med Pippi m.m, jag skulle gärna se den föreställningen :-) Men Irma är nog för liten (1,5 år) för att gå på teater och inte börja "böka runt" i salongen... Var den anpassad för små barn med flera pauser etc?



Ha en riktigt skön måndag, kramar!!!

2010-01-04 @ 08:27:19
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vad mysigt med teater för barnen!

2010-01-04 @ 14:30:40
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0