Granen på plats


Den ståtliga granen är klädd med röda samt silvriga kulor. Jag gillar att hålla granen stilren, får passa på innan Leo börjar tillverka julgranspynt :-)


Denna dag före doppardan har spenderats på följande sätt: jobba, hämta Leo på dagis, leka ute i snön ett bra tag, köpa gran, fika med grannarna, äta sen middag, tvätta, klä granen, slå in sista klapparna, lyssnat på julskivan med Sonja, Shirley och Sanna som jag köpte förra året. Patrik står i köket och gör sin goda gubbröra, jag har provsmakat och kan inte annat än ge den högsta betyg!


Nu när jag satte mig ner börjar tröttheten göra sig påmind. Har lite tvätt kvar att vika samt bädda rent i sängen innan jag kan lägga mig.
Imorgon när vi vaknar är det julafton! Kan inte förstå att ett helt år har förflutit sen sist. Hörde på radion att detta blir den första vita julen i Stockholm sen 2001.


Önskar er en god jul!


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilken fin gran ni har, fint med klassiskt rött =)



Hoppas du får dig en skinkmacka imorgon!



Kram och god jul!

2009-12-23 @ 22:44:54
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Daniel

Instämmer med föregående skribent, röda är det som gäller i granen.



God jul!

2009-12-24 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0