Lite blandat

Först och främst; vi ska till Budapest! Vi hade ju tänkte hitta en billig sista minuten till Grekland under vår semester men där är det så dyrt att leva. Leo pratar var och varannan dag om "Budafest" så då bestämde vi oss för att åka dit. Vi hittade en jättebillig resa; 3700:- för flyg och fyra nätter på hotell (samma som sist, så vi vet att det är bra). Sen kom jag med den briljanta idén att vi kunde fråga Johannes om han ville med. Och det ville han. Så nu är även han inbokad. Han bor gratis på hotellet om han och Leo delar säng.

Igår åkte vi till Gustavsberg för att plocka blåbär. Vi fick ge upp efter fem minuter för det var TOKMYCKET mygg =( Tänkte återkomma efter middagen med långärmat + långbent men då hade vi inte riktigt orken. Så synd eftersom jag verkligen var taggad för en härlig eftermiddag i blåbärsskogen.

När vi kom hem kl 22 började jag och Leo titta på Nils Karlsson Pyssling. Leo höll sig vaken hela filmen, mer än man kan säga om mig ;-)

Idag bär det av till Lådbilslandet. Gissar att Leo aldrig kommer vilja åka hem. Önskar att vi var en sån där pysslig familj som gjorde iordning matsäck....

Ska börja förbereda frukosten nu, jag har köpt rutbröd och kryddost *dregglar*

Avslutar med en bild från Leos första besök på Lådbilslandet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0