Packa, packar, packad

Varför ska det alltid vara så svårt att packa? Jag hatar det. Nina, du kan ju förklara vad som är så kul :-P Jag packar alltid för mycket trots att jag vet att jag alltid går i samma kläder hela tiden på resor, ända tills folk i omgivningen ryggar bakåt av svettlukten. Nädå, så illa är det inte, men jag använder inte mycket kläder i alla fall.

För fem nätter har jag nu packat:

*Två klänningar
*En kjol (två med den jag reser i)
*Tre toppar (fyra med den jag reser i)
*Ett par jeans
*En kofta
*Fem par trosor (sex med de jag reser i)
*Strumpbyxor & leggings (ska äntligen ta och bli den där leggnings-tjejen)
*En jacka
*Två par skor (tre med de jag reser i)

Anledningen till att jag har så många skor med mig är för att jag är livrädd för skavsår, tänkte att det kan vara bra att variera sig lite. Sen vill jag ha med mina svarta pumps om jag vill vara extra fin någon kväll. Vem vet; det kanske blir preimär för det ungerska nattlivet under resan.

Dessutom har jag alltid med mig massa smink fast jag vet att jag typ aldrig orkar sminka mig när jag är på resanade fot. Om jag inte tar med allt så kanske jag kommer sakna det...

Nähä, måste slutföra packandet av necessären. Patrik gör smaskiga mackor med mozzarella, lufttorkad skinka, pesto, tomat och rödlök. Dessutom har vi köpt en ananas som han ska skära i småbitar. Och tre äpplen. Man kan tro att vi ska flyga i tio timmar....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag önskar er en trevlig resa, glöm inte att fota mycket. ;)

2009-04-28 @ 22:23:56
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: nina

det går inte att förklara men det är kul. vika och ta fram allt och stryka det man packad ned.. ler



hoppas du får en trevlig resa, vem fan skall jag messa med på dagarna nu :(

2009-04-29 @ 08:14:01
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0