Härlig morgon

Trots att det var min sovmorgon idag klev jag upp 7:20, drog på mig träningskläder och gav mig ut på en joggingtur. Vad skönt det var att andas in den friska morgonluften! Det kändes tyngre än att jogga idag än sist, eller så var det avsaknaden av sällskap som gjorde att det blev tråkigare.
Lyckades i alla fall jogga i 45 minuter, solen värmde bra trots den tidiga timman så det var rätt svettigt.

Nu väntar jag på att Daniel ska komma och möta upp oss. Han, jag och Leo ska nämligen promenera till Farsta och vara lite onyttiga. Är inte det minsta sugen nu... Tänker ta morötter och mineralvatten istället för läsk och pommes. Sen ska vi gå förbi en byggarbetsplats så att Leo får beskåda lite olika arbetsfordon. Kameran följer med.

Vad kvällen bjuder på vet jag inte än.

I morgon är det äntligen dags för hemmapremiären!!!! Jag ska kanske gå med i tåget, jag har aldrig gjort det och det vore kul att göra det nån gång. Nu när jag har sittplatser behöver man ju inte stressa heller. Ska kolla med Otto om vi kan joina honom och Victor. Tror inte att Patrik o de ska gå, eftersom man måste gå nästan först i tåget om man ska hinna komma in och få bra ståplatser.

Nähä, nu börjar det bli dags att göra sig iordning. Leo har gråtit efter Daniel redan för en timme sen... Nu leker han med bilar i sitt rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är daniel din storebror?

2009-04-11 @ 20:03:29
Postat av: Anna

Nopp, min kompis.

2009-04-11 @ 21:29:04
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0