En riktigt sommardag!


Vårkläderna på...


Efter onyttig lunch i Farsta ägnade vi oss åt glasögonprovning


Funderar på att köpa...


Leo åt glass i en minst sagt underlig ställning


Vad tittar de på?


Massa grävmaskiner och annat spännande


Vilka stora larvfötter


Det är riktigt kul med grävmaskiner! (Mina skor var väl lämpade för ändamålet).


Vad e det Daniel?


Inte ett moln, så långt ögat kan nå...

Sen gick vi hem och tvättade händerna, drack och vilade lite innan vi gick till Bandängen där vi var i dryga timmen. Leo hittade en dagiskompis och några andra barn som han hade kul med. Snacka om att han är kaxig! Han är inte rädd för att säga till de äldre barnen, det tror jag beror på de blandade åldersgrupperna på dagis.

Dagen avslutades med att vi väntade med Daniel på hans buss och pratade med en rolig tant...

Nu har Leo duschat av sig allt damm och jag ska börja med maten; blir nån slags fläskfilégryta.. Blir ensam hemma ikväll också vad det verkar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig vårdag :D

2009-04-12 @ 13:03:50
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Daniel

Äntligen är jag online igen!!! Det var adaptern som gått sönder. Det är specialadapter på 15 volt. Tack för en härlig dag i solen! :)

2009-04-12 @ 21:55:18
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0