Trevlig afton

Igår var jag ute och åt gott på Shanti med Jossan och Emma. Det var riktigt trevligt, en tjejkväll med massor av skvaller och updates.
Kvällen avslutades med en cider på August.

Men först var jag hemma hos Emma och hälsade på, jag ville så gärna träffa Vanessa. Snacka om att hon har blivit stora tjejen nu.  Jag är så glad att hon har klarat sig genom sin tuffa början av livet. Jag ser fram emot många roliga stunder tillsammans med henne.

Jag mitt pucko var helt bombis på att vi hade tvättstugan ikväll. Men det var igår.. Sprang ner till tvättstugan i morse för att boka en ny tid. Det fanns en ledig tid och det är nu på lördag kväll. Roligare kan man ha men eftersom Patrik ska ut så lär ju jag och Leo ändå inte ha något för oss.


Kommentarer
Postat av: nina

min tvättkolv vart stulen på min tid!!! så arg.. trodde studenter var snälla men skenet bredrar!!!

2008-09-25 @ 12:40:44
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0