Proppmätt

Hemma efter en trevlig lördag. Dagen började med sovmorgon för oss båda. Leo sov till 09:15. Han var å andra sidan upp till 23:50 igår.
Vi kastade i oss frukost och tog bilen till Hemmesta där vi tittade på Julia som spelade fotbollsturnering. Fy vad kallt det var! Tur att jag tog den tjockare jackan, jag frös trots den.
Ungarna vräkte i sig godis medan jag köpte en toast som var så gott som "rå". Trist. De hade även ponnyridning där. Denna gång vågade sig Leo upp på hästen men efter halva ridturen ville han av. Aja, ett framsteg i alla fall.

Åkte in till Söder med Patriks föräldrar efteråt där vi blev bjudna på Indian Garden. Det var lika gott som vanligt. Leo fick goda köttbullar i ännu godare sås. Dock åt han mest ris.
Som vanligt blev jag sötsugen efter maten så vi gick och fikade på Billströms. Det var sådär. Fick i alla fall en god (svag) latte.

Så nu sitter jag har proppmätt och tjock :-) Stannade till på Bea på hemvägen för att köpa lite frukostmat. Lovade Leo att han skulle få titta på leksaker. Han fick med sig några bilar hem.

Vet inte vad som händer ikväll.. Blir väl till att softa i soffan tills det är dags att lägga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0