Otur

Vi åkte till Ica Maxi idag. Dels för att handla lite grejer som jag inte vill handla på Willys och dels för att äta deras superba och billiga mjukglass.
När vi kommer till caféet efter att ha handlat sitter där en stor skylt med följande text på: "Mjukglassmaskinen ur funktion". Så himla dålig stil. Grrrr... Typiskt vår otur.

Stannade till vid Globen på väg hem och köpte varsin god, men dyr, mjukglass på Jam Jam.

Vi ska lyxa till det ikväll! Vi har köpt entrécotê, Erik Lallerstedts bearnaisesås och twisters. Till det ska jag göra en god sallad. Till TV:n ikväll blir det antingen cappuccinoglass eller ölkorv och Scans nya snacks.


Kommentarer
Postat av: nina

2008-09-05 @ 20:09:52
Postat av: nina

JAG VILL OXÅ HA GLASS!!!!!!



är så avis.... vi har popcorn och salta pinnar dock! kanske skall göra mig lite bea till pinnarna

2008-09-05 @ 20:11:11
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: S.H<3

Åhh.. Jag åt alldeles nyss lite sorbet.. ÄLSKAR :D



Godnatt<33

2008-09-05 @ 22:32:55
URL: http://stinaharring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0