Lekgympa + Arn

Igår gick andra lektionen lekgympa av stapeln. Vi lämnade dock stället efter halva tiden. Leo är helt enkelt för liten. han kan inte ta instruktioner, i alla fall inte när jag eller Patrik är närvarande. Nästa vecka ska vi verkligen testa att bara en av oss följer med. Det blev inte så nu eftersom vi skulle iväg precis efter.  

På kvällen hyrde vi Arn. Jag har inte velat se den tidigare pga mina fördomar och det jag har hört. Har mest hört dåligt om den. Men den var ju nästan riktigt bra :-) Liiite lång kanske och lite för många galoppernade hästar. Jag somnade när det var 10 minuter kvar men fick slutet refererat för mig så det var lugnt. Nu är jag fit for fight för tvåan. Kanske ser den på bio.  

Nu längtar jag hem till sängen, halvsjuk som jag är.

Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

söt blog, värkligen.. kika in i min också så är ni snella, jag e en tjej som kenner kensa och amir och skriver masor blog-skvaller och roliga saker..

2008-09-01 @ 15:44:49
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0