Fredag. Igen.

Efter jobbet åkte vi till Leos kusiner. Jag tog hand om Samuel medan Patrik spelade fotboll med de större ungarna. Dock gick det knappt att vara ute pga alla myggor! Fick två bett på ryggen som sitter där jag inte kommer åt att klia, jobbigt.

Middag åt vi hos Patriks föräldrar; sjömansbiff med rödbetor och jättegott hembakat bröd, jag åt alldeles för mycket bröd. Till efterrätt blev det fryst cheesecake toppad med björnbär.

Nu håller Patrik på att natta Leo. Så här såg det ut för en liten stund sen:



Leo ville absolut inte bli fotograferad först. Sen ångrade han sig och ville bli fotad. Här larvar han sig med vällingflaskan.

Boken ropar på mig så jag ska alldeles straxt lägga mig och läsa. Vilket partyliv man har! Fast hur är det man säger;  var sak har sin tid.

Imorgon står skogsutfklykt på schemat. Hoppas på lika bra väder som idag. Mamma ska baka Jamie Olivers bröd som är fyllt med hårdkokt ägg, skinka, soltorkade tomater och kryddor. Vi ska ta med våra pizzabullar och varm choklad.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Coool kille. :)

2008-09-20 @ 09:33:50
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Daniel

På tal om partyliv... jag satt vid datorn hela fredagkvällen och försökte att få till ett riktigt bra träningsschema. :)

2008-09-20 @ 09:35:00
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0