Fett onyttig dag

Det blev inget cafébesök. När vi kom dit var all mat slut utom boeuf bourgignon och en annan gryta. Jag var ju sugen på någon god grillad macka och inget annat.
Mamma köpte med sig två bakelser hem och sen skildes vi åt.

Enkelspåriga som vi är hamnade jag och killarna på Max. Jag testade deras kampanjare Nacho Chruncy Burger, den var jättegod! Tog pommes och läsk till så jag var så onyttig som man kan vara.

Till middag åt jag och Leo vår "ensamma hemma - mat"; blodpudding. Vi sprang upp och ner till tvättstugan, Leo hjälpte till att langa in underkläder i torktumlaren. Förutom när han klättrade in i centrifugen och nästan fastnade.

När Leo somnat 21:20 blev jag så himla chips- och dipsugen så jag kunde inte låta bli att svulla lite. Jag visste att jag skulle ångra mig efteråt och självklart gör jag det nu.

Konstigt nog är jag inte trött men det beror nog på att jag inte har suttit still i soffan utan aktiverat mig med tvättstugan bl.a. Det är absolut ingenting på TV så jag blir väl sittandes här en stund innan jag lägger mig och läser.

I morgon blir det biopremiär för Leo :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0