Alldeles för tidig lördag

Leo väckte mig 7:20. Då körde jag med samma stil som han brukar göra på vardagarna när vi väcker honom. Han säger alltid att han vill sova lite till och så säger han åt oss att gå. Jag sa alltså samma sak men det funkade inte alls. Han började grina och hoppa hysteriskt.

Utflykt med mormor och morfar står på programmet idag. Patrik åkte hemifrån redan 5:20 för att spela årliga golftävlingen. När hans klocka ringde trodde jag att det var min och att jag skulle gå upp. Snacka om skönt när jag kom på att jag fick ligga kvar i varma sängen.

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha...... som att han skulle gå på det!!

2008-09-06 @ 08:59:24
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0