Vår söndag

6.29 vaknade Leo och ropade efter mig. Jag hoppades för guds skull att han inte ville gå upp. Det ville han inte heller, han ville bara ha sin katt och sitt täcke. Jag la mig bredvid honom. Jag slumrade lite till och från. När Leo vaknar och säger att han vill gå upp gissade jag att klockan var max 8:30 men den var 9:47. Vilket betydde att jag inte hann till gymmet i tid. Eller hann och hann, det är ju inte hela världen om jag inte är där kl 10 men hela dagen blir så konstig då.. Hm, dålig bortförklaring.

Vi har istället promenerat idag. 1,5 mil närmare bestämt. Vi gick in till stan. Åt sen lunch på ett ställe med kinabuffé. Det ingick friterad banan med glass till efterrätt :-)
Sen bar det av söderut igen, till Medis där vi hoppade på tunnelbanan som tog oss hem.

Stegräknaren visar nu 24180 steg. Snubben som ligger etta i stegtävlingen har ett snitt på ca 46000 steg om dagen. Jag får det inte att gå ihop. Vårt rekord i New York var drygt 33000 steg på en dag och då visade mätaren att vi hade gått konstant i sex timmar. Det finns ju ingen människa som kommer upp i ett sånt högt snitt. Undrar om man ska maila ansvarig eller nåt...

Leo sitter och ritar med sina nya tuschpennor i sin nya Målarbok för nybörjare. Han föredrog den framför en målarbok med motiv från Bilar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag måste kolla in Leos målarbok. :)

2008-10-20 @ 12:28:07
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0