Kalas igår, kalas idag

Var ute med Nina, en kollega och en entreprenör igår. Vi hamnade på Beefeater Inn. Jag åt väldigt smaskig pepparbiff med suveränt god potatisgratäng med mycket vitlök, mums!
Det var kul att komma ut. Tiden gick jättefort, plötsligt var klockan 01:30. Nina drack cola hela kvällen och fick lyssna på vårt fylleprat :-P Det var väldigt mycket diskussioner om bögar och flator. Och fel trosor till fel byxor. Och massa annat kul :-)

Idag bär det av till Ingarö och Julias sjuårskalas. Hon fyller år idag. Måste gå till centrum och köpa ett fint presentpapper. Men först ska jag hoppa in i duschen.

Vår kamera är borta :-( Kan inte hitta den. Jag vet att sist jag såg den var förra fredagen när jag la in bilder i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0