Helg igen

Jaha, då var det fredag igen. Jag slutade klockan 13 idag. En hel timme tidigare än normalt. Hurtig som jag är stack jag direkt till gymmet och körde ett svettigt pass; 25 minuter på crossen, 15 minuter på trappmaskinen och avslutade med lite mage och styrka.

Patrik och Leo är i Farsta och har inte kommit hem än. Jag försöker komma på något  att äta till middag. Fattar inte varför jag helt har tappat lusten och inspirationen till att laga mat. Vill äta ute varje dag. Slutar väl med att det blir något så fantasifullt som tacos. Jag menar; halva Sverige äter tacos ikväll, så varför inte vi?

Igår var det avtackningen på jobbet för Patrik och de andra som går över till Stena respektive Ikano. Vi avnjöt en väldigt god, fräsch buffé och tårta till efterrätt. Patrik fick en fin bukett i höstiga färger och ett presentkort som gäller i Farsta Centrum.

Nu ringde killarna. Ska möta upp dem i centrum så nu är det brådis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0