Uttråkad

Jag är så uttråkad. Vet inte alls vad jag ska ta mig för. Det finns liksom ingenting att göra. Albumen är färdiga, disken är diskad och Leo sover. Patrik ska titta på fotboll om en kvart så då blir TV:n upptagen (inte för att det hade funnits något annat att titta på).

Idag har det snöat! Det fick mig att plocka fram Leos vinterskor som Patrik köpte begagnat. De verkar vara förstora. Dessutom är det snörning, jag föredrar kardborre. Tror att vi får åka och köpa nya skor till honom imorgon eller på fredag.

Ska kolla på Uppdrag Granskning nu.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Onsdagar kan verkligen vara pissiga. Tom när man är mammaledig och hela veckan är ihopsmetad i en enda stor sörja.

2008-11-19 @ 23:00:45
URL: http://almstrom.blogg.se/
Postat av: Åsa Wojtowicz

Hej



Kikar in på din blogg!

Vad kul med snö :)

Det vill jag också ha så man kan ge sig ut och leka med barnen.



Åsa

2008-11-20 @ 12:10:55
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0