Sjuk

Jag är fortfarande sjuk! Och det blir bara värre. Har varit sjuk i en vecka nu. Nu har jag dessutom fått rethosta. På tunnelbanan på väg till huvudkontoret imorse hostade jag oavbrutet mellan Globen och T-Centralen. Hade jag inte haft sällskap hade jag gått av och hostat. Det blir på något sätt mindre pinsamt om man inte är ensam.

Just nu känner jag mig verkligen inte kapabel till att jobba imorgon men jag kommer nog göra det ändå.. Har inte lust med en karensdag, visserligen är det kort dag i morgon så är det någon dag man ska ta karensdag på så är det fredagar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, det är verkligen skit att vara sjuk, speciellt på hösten! Se till att du blir omhändertagen av familjen :)

2008-11-13 @ 22:54:56
URL: http://almstrom.blogg.se/
Postat av: nina

tro mig, jag vet hur det känns!! idag är det liiite bättre tack vare alla piller man har stoppat i sig. hoppas du blir frisk snart

2008-11-14 @ 07:36:00
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0