Mamma Mia

Daniel var förbi med Mamma Mia idag. Jag har tjuvkikat lite på den nu och återigen konstaterat att film är bäst på bio. Det är inte alls samma braiga upplevelse att se den på en futtig tv med dåligt ljud som att sitta i en stor salong med bra ljudanläggning.

Leo sken upp som en sol när jag berättade att Daniel skulle komma, han är verkligen en av favoriterna. Varken jag eller Patrik får vara inne i Leos rum när Daniel är här.

Nu måste jag gå och väcka Patrik som jag misstänker har somnat med Leo.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag och Leo är ett bra team, lite som Alfred och Emil. :)

2008-11-26 @ 22:46:18
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag har inte hunnit kolla än, men fick också hem den igår. Misstänker att jag kommer tycka som du. Förresten vet jag inte vad min Niclas tänkte på när han köpte den: bonusmaterialet är "sing along med låtarna i filmen" Haha, jag som har sämst sångröst

2008-11-27 @ 15:43:35
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0