Magen står i fyra hörn

Oj oj oj vad jag är mätt nu! Det blev nachotallrik istället för varma mackor. Det är omöjligt att äta lite av sådan mat. Det kan se lite ut från början när man bara har köttfärsen på men sen bildar alla tillbehör ett stort berg på tallriken. Jag som var så duktig och verkligen hade börjat äta mindre portioner för ett tag sen. Känner att jag kan äta lika mycket som förut nu igen. Måste skärpa mig på den punkten! Jag brukar lyckas bra i veckorna men på helgerna blir det överkonsumtion av allt möjligt.

Vill verkligen bli frisk nu så att jag kan återuppta träningen. Håller tummarna för att jag kan träna på söndag!

Leo hyrde Bambi 2. Jag har faktiskt aldrig sett ettan. Hoppas att Leo tycker om filmen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bambi är världens sorgligaste film, jag gråter varje gång jag ser den... ehrm, fast det skulle jag aldrig erkänna...

2008-11-14 @ 23:10:14
URL: http://almstrom.blogg.se/
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 23:11:32
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0