Fredag återigen

Jag jobbade idag. Kände mig helt ok när jag vaknade i morse. Inte frisk men inte heller lika dålig som igår kväll. Jag har klarat mig helt och hållet från hostattacker av den jobbigare sorten idag.

Nu väntar jag och Leo på att Patrik ska komma hem från jobbet. Då ska vi ut i ruskvädret igen för att gå till centrum. Vi har nämligen mer eller mindre lovat Leo filmkväll med dip av grönsaker. Han kommer säkert vilja hyra Horton igen. Det vill inte jag.
Till middag blir det eventuellt varma mackor!

Jag är glad!!! Daniel ska bli medlem i en filmklubb och då får man Mamma Mia som välkomstpresent. Han vill inte ha den så jag ska få den :-) Självklart får han låna den om och när han vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0